شرکت مخابرات تبریز
 
درباره وبلاگ


خدا آن حس زیباییست كه در تاریكی صحرا زمانی كه هراس مرگ میدزدد سكوتت را یكی مثل نسیم دشت میگوید كنارت هستم ای تنها ...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 31468
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز
وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز





 ترکم مکن ای عشق من بی همزبانم

تنها تو یی ای نازنین آرام جانم

اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد

دل را سپردن تا ابد معنا ندارد

سر در گریبانم کسی هم درد من نیست

از عشق جز آلودگی چیزی ندیدم

از فصل های دوستی من دل بریدم

این زندگی دیگر سرو سامان ندارد

دیگر به عشق من کسی ایمان ندارد

دیگر نمی داند که را باید صدا زد

این قلب را تا کی به طوفان بلا زد

من باغبان فصل های انتظارم

تو خوب می دانی من اینجا بی قرارم


 





سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 9:24 ::  نويسنده : ابراهیم