پترو پیرامون
 
درباره وبلاگ


خدا آن حس زیباییست كه در تاریكی صحرا زمانی كه هراس مرگ میدزدد سكوتت را یكی مثل نسیم دشت میگوید كنارت هستم ای تنها ...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 31462
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز
وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز




 

خواسته هایی از خدا

از خدا خواستم تا دردهایم را از من بگیرد

خداگفت: نه !

رهاکردن کار توست تو باید از آن ها دست بکشی

از خدا خواستم تا خوشی و سعادتم بخشد

خدا گفت: نه !

من به تو نعمت و برکت داده ام حال با توست که سعادت را بدست آوری

از خدا خواستم تا از رنج هایم بکاهد

خدا گفت: نه !

رنج و سختی تو را از دنیا دورتر و دورتر وبه من نزدیک تر و نزدیک تر می کند

از خدا خواستم یاری ام دهد تا دیگران را دوست بدارم همان گونه که او مرا دوست دارد

خدا گفت: آه سرانجام چیزی خواستی تا من اجابت کنم .

 





چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 15:4 ::  نويسنده : ابراهیم