ظروف یکبار مصرف تک ظرف
 
درباره وبلاگ


خدا آن حس زیباییست كه در تاریكی صحرا زمانی كه هراس مرگ میدزدد سكوتت را یكی مثل نسیم دشت میگوید كنارت هستم ای تنها ...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 227
بازدید کل : 31461
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز
وانت تلفنی سینا بار غرب تبریز




روی تخته سنگی نوشته شده بود

اگر جوانی عاشق شود چه کار کند

من زیر آن نوشتم باید صبر کند

برای بار دوم از آن جا عبور کردم

زیر نوشته ی من کسی نوشته بود

اگر صبر نداشته باشد باید چه کند

من هم نوشتم بمیرد بهتر است برای بار

سوم که از آنجا گذر کردم

انتظار داشتم زیر نوشته ی من نوشته ای باشد

اما زیر تخته سنگ جوان مرده ای یافتم

 





چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : ابراهیم